Krev není voda
Ten, kdo někdy čuchne k jistému exhibicionismu, si nejspíš bez sloganů, rýmů a vymýšlení situací spojených s rozličnou činností, nedovede představit. Naše rodina to má podobně. Už můj pradědeček po sobě zanechal spousty reklamních dárků. Nejdříve pracoval ve firmě, poté ji od vdovy majitele odkoupil. A my, jeho vnoučata, máme také obchod v krvi. Krev prostě není voda, to víme lépe, než kdokoli ostatní.
Kolik jich už bylo?
Statistika na počet kdy vyrobených reklamních dárků se jistě nevede. Alespoň o nikom, kdo by ji vedl nevím. Samostatné firmy jistě ano, součet všech však neexistuje. A vlastně proč taky? Dívat se zpátky je v některých oblastech možná až ztráta času. Důležité je, co se děje teď, co vás trápí právě dnes a jakou cestou se vydáte zítra…